Skriešana – kādus mēs iegūstām labumus?

Skriešana – kādus mēs iegūstām labumus?

Skriešana tas ir lētākais un vieglākais veids, kā uzlabot savu fizisko stāvokli un atbrīvoties no liekiem kilogramiem. Mums nav nekur jāpierakstās vai jāmaksā abonements. Pietiek ar mūsu labo gribu un ērtiem apaviem.

Skriešana tas ir ne tikai labs aerobais treniņš, kurš apgādā organismu ar skābekli, bet tā arī paātrina sirdsdarbību, tādā veidā palīdz uzlabu asinsrites un elpošanas sistēmu darbību. Līdzīgi, ka katrā treniņā, tā arī šeit svarīgas ir divas lietas: regularitāte un sava spēka novērtējums. Vissliktākais variants ir tad, ja iesācējam vai tādam cilvēkam, kas sen nav veicis fiziskās aktivitātes, ir nodoms pierādīt sev un citiem, ka viņš var sasniegt jaunības rekordus vai tik līdzi cilvēkam, kas regulāri trenējas. Iesācēja organismam ir vajadzīgs sagatavošanas posms, kā pirms atgriešanas pie labas fiziskās formas, tā arī pirms īsta treniņa. Pretējā gadījumā tas noved pie pārpūles, kuri izraisa nepatiku un sliktākā gadījumā pat traumas.

Lai sasniegtu rezultātus, ļoti svarīgi darīt to regulāri. Izvēlēsimies sev noteiktu režīmu – trīs dienas nedēļā (piemēram, otrdiena-ceturtdiena – sestdiena), kad mēs varam veltīt apmēram pusstundu fiziskām aktivitātēm. Katru nedēļu uzlabosies fiziskais stāvoklis, elpošanas dziļums un pašsajūta, savukārt atbrīvotie endorfīni sniegt gandarījumu.

Skriešana:

- sasniedz rezultātus ātrāk nekā citas fiziskās aktivitātes,
- neprasa iepriekšējo sagatavotību vai dārgu inventāru,
- var to darīt vienmēr un visur
- atbrīvo laimes hormonus,
- ļauj dzirdēt savas domas un veidot iekšējo dialogu,
- samazina pulsu un asinsspiedienu
- ir visefektīvākais līdzeklis pret depresiju
- uzlabo figūru
- palielina organisma atdevi
- veiksmīgi sadedzina taukus,
- sniedz daudz enerģijas,
- uzlabo pašsajūtu
- sniedz sajūtu, ka vari visu.