Kā palielināt organisma imunitāti?

Kā palielināt organisma imunitāti?

Ikdienas stress, ātrs dzīves ritms, sēdošs darbs. Visi šie faktori ievērojami samazina mūsu organisma imunitāti. Ko darīt, lai to palielināt imunitāti? Bieži saaukstējies?

Vai arī patstāvīgi slimo ar vienu to pašu?

Grūtības sagādā pat kāpšana pa kāpnēm, un nomoka bezmiegs? Noteikti tev ir samazināta imunitāte. Uzzini mūsu padomus, kas palīdzēs jums uzlabot savu veselību.

1. Miegs un vēlreiz miegs

Lai labi funkcionētu, pieaugušā cilvēka organismam optimāli vajag aptuveni 7-8 stundas miega diennaktī. Kad nakts miegam un atpūtai veltam mazāk laika, tas nav labi mūsu organisma imunitātei. Pārgurušais un nervozs organisms paliek uzņēmīgs pret visāda veida infekcijām, bet mēs visu laiku slimojam.

2. Kusties

Imunitāti uzlabosim, neaizmirstot par ikdienas fizisko slodzi. Katru dienu ir jāvelta laiks vismaz vienai ilgai un enerģiskai pastaigai, toties arī neaizmirst par regulāru treniņu trīs reizes nedēļā. Rūpējoties par kustības pietiekamību, vērts pierakstīties uz fitnesa nodarbībām vai arī sāk skriet. Lieliska ideja ir arī iegādāties trenažierus mājas nodarbībām (piem., velotrenažieri) un regulāri to izmantot.

3. Nodrošini antioksidantu avotu

Imunitāti uzlabo antioksidanti, kas aizsargā mūs no brīvu radikāļu kaitīgās ietekmes, kas bieži izraisa dažāda veida slimības un infekcijas. Tātad, lai izmantotu šo antioksidantu labvēlīgu ietekmi, der ievest vairāk augļu un dārzeņu uzturā. Labs veids kā to izdarīt ir, piem., apēst ābolu vismaz vienu reizi pirms ēdienreizes dienas garumā.

4. Atpūties

Lai palīdzētu organismam atjaunoties un paaugstinātu imunitāti, vērts ikdienas atrast laiku atslābināties un labi atpūsties. Tā vietā, lai skatītos televīziju vai sēdēt Facebookā, palasiet interesantu grāmatu vai parunājiet ar labu draugu. Vērts organizēt sev relaksējošu vannu vai sarīkot sev „mājas SPA” procedūras.