Kā veselīgi atbrīvoties no liekiem kilogramiem?

Kā veselīgi atbrīvoties no liekiem kilogramiem?

Reti kurš ir apmierināts ar savu svaru. Atrodam daudz dažādu veidu, lai svari parādītu dažus kilogramus mazāk, tomēr bieži mūsu pūles ir nesekmīgas vai arī kilogrami atgriežas ar uzviju. Kā sekmīgu notievēt?

Neskatoties uz to, ka ik pa brīdim mums kāds saka, ka brīnumdiētas ir vissliktākais no iespējamiem variantiem šajā situācijā un vienalga izmēģinām kārtējo žurnālā vai internetā atrasto diētu, kas pāris nedēļas ļaus sasniegt vēlamo izskatu un rezultātu. Kas gan negribētu acīmredzamus rezultātus, jau momentā, nevis mēnešiem atteikties no kārumiem un iemīļotiem produktiem? Lai tomēr nevajadzētu sākt visu no gala, kad kilogrami atkal atgriežas, jāatrod zelta vidusceļš, kura pamatā ir daži vienkārši noteikumi.

1. NĒ badam, JĀ sabalansētam uzturam. Piespiest sevi, ka atteikšanās no kārumiem ir visīsākais ceļš, lai sasniegtu plakanu vēderu, novedīs pie tā ka kilogrami atgriežas ar uzviju (jo visu dzīvi nesanāks badoties), papildus novājināsim organismu. Tā vietā, lai atteiktos no dienas galvenām maltītēm, jāēd biežāk (katras 2-3 stundas), tikai samazinot porcijas lielumu. Tas veicinās vielmaiņas nepārtrauktu darbību, un organisms sadedzina uzņemtās kalorijas, nevis uzkrās tās tauku veidā nebaltām dienām, kā tas notiek mazkaloriju diētas gadījumā.

2. Ieradumu maiņa. Pretēji uzskatiem, pat nelielas izmaiņas ļauj sasniegt ievērojumus efektus – gāzēto dzērienu vietā izvēlēties minerālūdeni, samazināt tauku daudzumu gatavojot ēdienus, ierobežot saldumus un aizvietot tos ar augļiem un mazkaloriju uzkodām.

3. Vairāk kustības. Nav nekā labāka, lai paātrināti svara zaudēšanas procesu, ka fiziskā aktivitāte un sporta nodarbības.

Vērts pierakstīties uz regulārām nodarbībām – fitnesa klubā vai kādā noteiktā sporta sekcijā, lai sasniegtu vislabāko rezultātu. Uzmanīgu veltot noteiktai ķermeņa daļām, tām vietām, kurās gribētu notievēt.

4. Mājas gatavotās maltītes. Vislielākais slaidās līnijas šķērslis ir neveselīgas uzkodas, kuras ēdam darbā vai pārtraukumos un ēdienreizes ārpus mājām. Jāvelta mazliet laika, lai novērstu šos šķēršļus, pašam gatavojot sviestmaizes un salātus, kurus ņemsim līdzi uz darbu, un pusdienas, kuras atliek tikai uzsildīt atgriežoties no darba. Vienmēr ir jābūt līdzi kādām veselīgām uzkodām – mandeles, burkāni vai bezpiedevu jogurts – pateicoties tam neēdīsim ātrās ēdināšanas kafejnīcām un automātos.